LitFin pokračuje v insolvenčním řízení pro odškodnění poškozených zákazníků Kolibřík Energie
11. března 2024
Vážení zákazníci Skautské energie,
rádi bychom Vás informovali o důležitém kroku, který společnost LitFin podniká ve snaze zajistit odškodnění pro bývalé zákazníky dodavatele Kolibřík Energie, kteří byli jednáním dodavatele poškozeni.
LitFin nedávno rozeslal svým klientům e-mailovou zprávu, která nám poskytuje aktuální informace ohledně dalšího postupu.
Krajský soud zamítl insolvenční návrh
Krajský soud v Ústí nad Labem zamítl náš insolvenční návrh, o jehož podání jsme Vás v minulosti informovali.
Odvolání k Vrchnímu soudu
LitFin s rozhodnutím soudu nesouhlasí a tento týden podal odvolání v Vrchnímu soudu. Věří, že u odvolacího soudu bude úspěšný a dojde k vyhlášení úpadku společnosti Kolibřík Enegrie, a.s..
Soud ve svém rozhodnutí mimo jiné tvrdí, že prokazování vzniku pohledávky nepatří do insolvenčního řízení. Faktem ovšem je, že o povinnosti Kolibříka uhradit smluvní pokutu již jeden soud rozhodl, s čímž se Krajský soud dostatečně nevypořádal. Dle našeho LitFinu je tak rozhodnutí Krajského soudu v rozporu s rozhodovací praxí a očekává, že mu odvolací soud dá za pravdu.
Pro zákazníky se nyní nic nemění
Pro u LitFinu přihlášené zákazníky se v tuto chvíli nic nemění a není třeba z jejich strany žádné akce. LitFin i nadále bude pokračovat ve snaze uplatnit Vaše nároky v insolvenčním řízení. V případě, že se situace změní, bude Vás neprodleně informovat o jakýchkoli novinkách či dalších krocích.
Kontaktujte LitFin
Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte kontaktovat LitFin na adrese info@smlouvajezavazek.cz.
S pozdravem,
Tým Skautské energie
Mohlo by vás ještě zajímat
Navracíme se k pravidelným aukcím a doporučujeme vyčkat s delšími závazky
Skautská energie pracuje na brzkém znovuobnovení pravidelných aukcí. Nabídky dodavatelů na uzavření delších závazků doporučujeme nepřijmout.
Chyba v rozeslané informaci o cenách u elektřiny u CENTROPOL ENERGY pro rok 2024. Platí původně slíbené ceny.
Technická chyba u dodavatele způsobila chybné informování zákazníků. Zajistili jsme, aby opravdu platili původně ohlášené nižší ceny. Za chybu se jménem dodavatele omlouváme.
"IČO zákazníkům" CENTROPOL ENERGY doporučujeme podepsat novou smlouvu a změnit produkt
Firemní zákazníci odebírající elektřinu dostávají možnost změnou produktu zajistit výhodnější podmínky. V článku najdete představení změn a pokyny, jak vše správně odbavit.