90 % zákazníků bylo s letošní aukcí spokojeno, vyplývá z průzkumu spokojenosti
15. listopadu 2024

Aukce dodavatelů skončila v září a my jsme se zeptali našich zákazníků, jak byli spokojeni s jejím průběhem. Kromě těch, kteří se přihlásili, jsme oslovili i ty, kteří se aukce nezúčastnili. Zajímaly nás důvody a zda vůbec zaregistrovali, že Skautská energie opět soutěží.
Téměř se všemi se uvidíme i v příští aukci
Průzkum spokojenosti nám vyplnilo 1 075 zákazníků. Z odpovědí vyplývá, že 89,7 % těch, kteří se do aukce přihlásili, bylo spokojeno s jejím průběhem a organizací. 96,2 % ze všech respondentů se potom aukce chce zúčastnit i příště.

76,8 % oslovených zákazníků, kteří se do letošní aukce nepřihlásilo, věděli, že aukce probíhá. V 37,5 % případů jako důvod nepřihlášení uvedli délku závazku u stávajícího dodavatele. Ten totiž nesmí být delší než 6 měsíců po skončení aukce. 21,9 % zákazníků se nepřihlásilo proto, že jsou u současného dodavatele spokojení.
Zákaznický portál dále vylepšujeme
Našich zákazníků jsme se zeptali také na spokojenost s novým zákaznickým portálem. V něm spravují svá odběrná místa elektřiny a plynu, přihlašují se do aukce a objednávají si další produkty. K portálu se vyjádřilo 85 % zákazníků pozitivně. V průběhu aukce jsme ohledně fungování portálu nasbírali spoustu zpětné vazby, kterou do příští aukce zapracujeme, aby se v portálu zákazníkům fungovalo ještě lépe.
Většina zákazníků čerpá informace z e-mailu
V průzkumu jsme se zákazníků také ptali, odkud se o letošní aukci dozvěděli. 72,9 % z nich informace o aukci čerpala e-mailem, 35,7 % přímo z webu Skautské energie. V menším zastoupení se o aukci zákazníci dozvídali z internetové reklamy, skautských časopisů či od lidí ve svém okolí. 80,9 % respondentů uvedlo, že v průběhu kampaně na letošní aukci byli o všem dostatečně informováni.

Největší benefit Skautské energie je jasný
Průzkum spokojenosti potvrzuje, že v našich aukcích zákazníkům přinášíme výhodnější ceny energií, než jaké by získali jinde. 80,2 % zákazníků tento benefit považuje za klíčový. Zákazníci si dále cení úspory času při hledání nejvýhodnějších nabídek, snadného přechodu k novému dodavateli a možnosti podpořit skauting.

V roce 2025 soutěžíme zas
Pokud jste se vloni neúčastnili a chcete letos ušetřit za energie, mrkněte na letošní aukci a přihlaste se. Je to zdarma a nezávazné.
Další hodnocení, která jsme v průzkumu od zákazníků získali, si přečtěte na samostatné stránce.
Pokud nás chcete podpořit, moc nám pomůže, když Skautské energii udělíte hodnocení na Google recenzích. Pokud jste to ještě neudělali, klikněte sem a ohodnoťte nás. Moc děkujeme.
Tým Skautské energie
Mohlo by vás ještě zajímat
Už žádné luštění vyúčtování. Umělá inteligence (AI) to zvládne za vás
Chcete ušetřit za energie, ale nechce se vám luštit vyúčtování? Nově to za vás zvládne chytrý nástroj s umělou inteligencí. Stačí nahrát vyúčtování a systém zkontroluje, jestli máte vše správně. Ale jdeme dál - míříme k řešení, které se vyplní samo :)
Spolupráce s Centropolem pokračuje. Zákazníci zůstávají součástí Skautské energie
Skautská energie prodloužila spolupráci s dodavatelem Centropol Energy, dlouhodobým a stabilním partnerem našeho projektu. Tím je zaručeno, že všichni zákazníci, kteří k Centropolu přešli prostřednictvím Skautské energie, zůstávají nadále její součástí – a to bez ohledu na to, jaký produkt mají sjednaný, nebo zda po domluvě s dodavatelem uzavřou smlouvu novou.
3 faktory, které v příštích letech ovlivní ceny energií
Přinášíme přehled několika faktorů, které v příštích letech ovlivní ceny energií – ať víte, na co se připravit. Konec uhelných elektráren, rostoucí regulovaná složka ceny energií a nové emisní povolenky.