90 % zákazníků bylo s letošní aukcí spokojeno, vyplývá z průzkumu spokojenosti
15. listopadu 2024
Aukce dodavatelů skončila v září a my jsme se zeptali našich zákazníků, jak byli spokojeni s jejím průběhem. Kromě těch, kteří se přihlásili, jsme oslovili i ty, kteří se aukce nezúčastnili. Zajímaly nás důvody a zda vůbec zaregistrovali, že Skautská energie opět soutěží.
Téměř se všemi se uvidíme i v příští aukci
Průzkum spokojenosti nám vyplnilo 1 075 zákazníků. Z odpovědí vyplývá, že 89,7 % těch, kteří se do aukce přihlásili, bylo spokojeno s jejím průběhem a organizací. 96,2 % ze všech respondentů se potom aukce chce zúčastnit i příště.
76,8 % oslovených zákazníků, kteří se do letošní aukce nepřihlásilo, věděli, že aukce probíhá. V 37,5 % případů jako důvod nepřihlášení uvedli délku závazku u stávajícího dodavatele. Ten totiž nesmí být delší než 6 měsíců po skončení aukce. 21,9 % zákazníků se nepřihlásilo proto, že jsou u současného dodavatele spokojení.
Zákaznický portál dále vylepšujeme
Našich zákazníků jsme se zeptali také na spokojenost s novým zákaznickým portálem. V něm spravují svá odběrná místa elektřiny a plynu, přihlašují se do aukce a objednávají si další produkty. K portálu se vyjádřilo 85 % zákazníků pozitivně. V průběhu aukce jsme ohledně fungování portálu nasbírali spoustu zpětné vazby, kterou do příští aukce zapracujeme, aby se v portálu zákazníkům fungovalo ještě lépe.
Většina zákazníků čerpá informace z e-mailu
V průzkumu jsme se zákazníků také ptali, odkud se o letošní aukci dozvěděli. 72,9 % z nich informace o aukci čerpala e-mailem, 35,7 % přímo z webu Skautské energie. V menším zastoupení se o aukci zákazníci dozvídali z internetové reklamy, skautských časopisů či od lidí ve svém okolí. 80,9 % respondentů uvedlo, že v průběhu kampaně na letošní aukci byli o všem dostatečně informováni.
Největší benefit Skautské energie je jasný
Průzkum spokojenosti potvrzuje, že v našich aukcích zákazníkům přinášíme výhodnější ceny energií, než jaké by získali jinde. 80,2 % zákazníků tento benefit považuje za klíčový. Zákazníci si dále cení úspory času při hledání nejvýhodnějších nabídek, snadného přechodu k novému dodavateli a možnosti podpořit skauting.
Další hodnocení, která jsme v průzkumu od zákazníků získali, si přečtěte na samostatné stránce.
Pokud nás chcete podpořit, moc nám pomůže, když Skautské energii udělíte hodnocení na Google recenzích. Pokud jste to ještě neudělali, klikněte sem a ohodnoťte nás. Moc děkujeme.
Tým Skautské energie
Mohlo by vás ještě zajímat
Tisícovka zákazníků vyjádřila spokojenost se službami Skautské energie
S radostí oznamujeme, že více než 1000 zákazníků Skautské energie se zapojilo do hodnocení naší služby, z čehož vyplývá vysoká spokojenost – přes 98 procent těch, kteří se letos účastnili aukce, plánuje svou účast i v příštích letech.
Šance na levnou elektřinu: Výhodný vítězný produkt na elektřinu od Yello je k dispozici i v listopadu – zbývá posledních 500 míst!
I když je vítězný aukční produkt na plyn již vyprodán, náš top produkt – výhodný aukční tarif na elektřinu od dodavatele Yello – je stále dostupný i během listopadu!
Levné energie z aukce rychle mizí! Polovina smluv už je pryč, stále však máte šanci i vy
Zájem o levné energie z letošní aukce dodavatelů neustále roste a více než polovina našich rezervovaných smluv je již pryč. Pokud jste dosud nestihli využít nabídku vítězných cen elektřiny a plynu, máte ještě čas – do konce října můžete objednávat za opravdu výhodné ceny.