Odpovědi na časté dotazy, které řešíte, když vyplňujete přihlášku k aukci
10. července 2024

Připravili jsme pro vás několik odpovědí na otázky, které vás při vyplňování přihlášky v zákaznickém portále moje.skautskaenergie.cz pravděpodobně napadly.
Proč potřebujeme tolik informací, když jde jen o nezávaznou poptávku?
Nové nastavení Skautské energie je připraveno tak, aby pro vás bylo pohodlné a přinášelo vám nejvýhodnější možné podmínky. V jednom kroku nezávazné přihlášky tedy zadáváte kompletně všechny údaje, které potřebuje dodavatel, aby s vámi uzavřel smlouvu. Vaše údaje předáme vítěznému dodavateli ihned po vyhodnocení aukce a ten z nich bude generovat smlouvy, které vám zašle k podpisu. Ze strany dodavatele jde o závaznou nabídku - vy však podepsat nemusíte. Dodavatel potřebuje maximálně zkrátit čas, který dalším zpracováváním smluv stráví, aby snížil riziko, že se ceny na trhu mezitím nějak podstatně posunou. Může vám tak nabídnout lepší cenu. Proto jsme zvolili řešení, kdy v prvním kroku vložíte vše a v druhém už jen rychlý podpis.
Proč mám zadávat rodné číslo?
Rodné číslo někteří dodavatelé vyžadují a bez něj sjednání smlouvy s nimi není možné. Dodavatelé si zákazníky mohou prověřit ohledně jejich schopnosti za poskytnuté služby platit. Nemusíte však mít obavu, o vaše osobní data je pečlivě postaráno a vše se řídí zákonem (GDPR).
Proč mám zadávat tolik informací, když je o mně již musíte mít?
Se stávajícími dodavateli nedochází k výměně informací o zákaznících a jejich odběrných místech. Nové nastavení projektu s tím ovšem počítá. Přihlášením se do zákaznického portálu jste dali svolení k tomu, abychom s dodavateli vzájemně tyto informace sdíleli. V budoucnu vám budeme schopni přihlášky v zákaznickém portálu předpřipravit ještě mnohem více. Nyní na začátku však informace musíte zadat sami.
Kde najdu informaci o mém stávajícím závazku?
Měla by být uvedena na vyúčtování, které jste od vašeho stávajícího dodavatele obdrželi. Hledejte ideálně poslední, vyúčtování chodí každý rok. Pokud údaj nenajdete, obraťte se s dotazem na vašeho dodavatele nebo nám vaše vyúčtování zašlete, zkusíme pomoci. Pokud fakturu nedohledáte, můžete nahrát nějakou předchozí nebo alespoň smlouvu s dodavatelem.
Proč potřebujete moje poslední vyúčtování?
Změna dodavatele se může občas zkomplikovat a nedojde k ní v naplánovaný termín. Distribuce změnu odmítne provést, protože některý z údajů nesedí. Zákazníci občas udělají překlep ve jméně či v adrese nebo se snaží převést odběrné místo, které není napsané na ně. Případně uvedou nesprávně datum závazku. Ve všech těchto případech nový dodavatel disponuje pouze informacemi od zákazníka a musel by zjišťovat opět od něj, kde je chyba. Protože vyúčtování od vás vyžadujeme, nemusíme vás v případě problémů obtěžovat a snadno z vyúčtování zjistíme správné údaje a použijeme je k úspěšnému dokončení vašeho požadavku.
Nemám čas nyní formulář vyplňovat, nechám to na později
Samozřejmě, vraťte se, až budete mít chvilku klid a čas přihlášku dokončit. Pro jedno odběrné místo by neměla zabrat více než 10 minut. K přihlášce se můžete vracet a vyplněné informace vám zůstanou uložené i v rozpracovaném formuláři. Ale pozor - čas máte jen do konce července 2024. Pak se brány uzavřou a rozpracované přihlášky budou stornovány. Vítězný dodavatel následně vysoutěžené ceny nabídne pouze předem včas přihlášeným.
Máte-li jakékoliv další dotazy, jsme připraveni vám pomoci. Na webu pro vás máme mnohem více odpovědí na stránce Časté dotazy, klidně se nám ale ozvěte přímo na 267 317 800 nebo na e-mail info@skautskaenergie.cz.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi a přejeme vám krásné léto plné energie.
Za tým Skautské energie ⚜️
Tomáš Slavík, ředitel
Mohlo by vás ještě zajímat
Už žádné luštění vyúčtování. Umělá inteligence (AI) to zvládne za vás
Chcete ušetřit za energie, ale nechce se vám luštit vyúčtování? Nově to za vás zvládne chytrý nástroj s umělou inteligencí. Stačí nahrát vyúčtování a systém zkontroluje, jestli máte vše správně. Ale jdeme dál - míříme k řešení, které se vyplní samo :)
Spolupráce s Centropolem pokračuje. Zákazníci zůstávají součástí Skautské energie
Skautská energie prodloužila spolupráci s dodavatelem Centropol Energy, dlouhodobým a stabilním partnerem našeho projektu. Tím je zaručeno, že všichni zákazníci, kteří k Centropolu přešli prostřednictvím Skautské energie, zůstávají nadále její součástí – a to bez ohledu na to, jaký produkt mají sjednaný, nebo zda po domluvě s dodavatelem uzavřou smlouvu novou.
3 faktory, které v příštích letech ovlivní ceny energií
Přinášíme přehled několika faktorů, které v příštích letech ovlivní ceny energií – ať víte, na co se připravit. Konec uhelných elektráren, rostoucí regulovaná složka ceny energií a nové emisní povolenky.