Pro klienty

Cokoli potřebujete vyřídit, zvládneme spolu rychle a s úsměvem

Často vás zajímá

Změna dodavatele na Kolibřík energie – co je třeba nyní udělat? Jak proběhne změna dodavatele?

Změnu dodavatele všem zákazníkům zajistíme automaticky. Od června začneme zákazníkům postupně vystavovat a zasílat smlouvy s Kolibřík energie účinné od 1. 1. 2021. Na konci roku 2020 bude možné provést a nahlásit samoodečet pro závěrečné vyúčtování (případně proběhne odhadem). Návod k samoodečtu zašleme všem začátkem prosince. Nejpozději v lednu 2021 obdržíte předpis záloh novému dodavateli. SIPO bude navedeno automaticky, trvalé příkazy je třeba pak přenastavit.

Jsem součástí Skautské energie a chci přidat další odběrné místo/komoditu

Postup bude podobný jako při prvotním přihlášení. Pošlete si pozvánku a vyplníte formulář přihlášky. Do poznámek přihlášky pak napište, že přidáváte další odběrné místo/komoditu a vše podstatné. Pokud jste neměnili adresu trvalého bydliště nebo jméno, pak není třeba znovu posílat fyzicky plnou moc.

V jakém stavu je má přihláška? Kdy budu připojen?

Pokud jste úspěšně odeslali přihlášku a plnou moc, společnost Občanům má do 10 dní zajistit kontrolu vašich dokumentů a zahájit váš převod k novému dodavateli (případně ho naplánovat, pokud je možné vaše odběrné místo díky aktuálním závazkům převést až později). Zprostředkovatel vás kontaktuje, pokud mu budou nějaké podklady chybět. Má-li vše potřebné, max. do měsíce byste měli být informováni o tom, že došlo k akceptaci výpovědi u vašeho současného dodavatele a k stanovení termínu připojení k dodavateli Skautské energie. Pokud si nejste jisti, že vše probíhá v pořádku, kontaktujte s dotazem callcentrum Občanům: skautska.energie@setrimeobcanum.cz nebo tel.: 530 519 019.

Potřebuji změnit výši záloh

Budete-li chtít změnit výši záloh, pak je možné přímo kontaktovat dodavatele (Kolibřík Energie) s žádostí. Je možné, že budou chtít doložit podklad, na základě kterého bude zřejmé, že zálohy mohou být nižší. O tom, že jste zálohy snížili, pak prosím informujte Občanům s.r.o. (TGI) na skautska.energie@setrimeobcanum.cz. Změnu vám na základě žádosti samozřejmě zařídí i společnost Občanům (žádejte e-mailem nebo skrze zákaznický portál Bohouš).

Chci změnit kontaktní údaje (mail, telefon, korespondenční adresu, číslo účtu)

V těchto případech kontaktujte skautska.energie@setrimeobcanum.cz s žádostí o změnu.

Klientská linka

skautska.energie@setrimeobcanum.cz
+420 530 519 019
8.00 - 16.30 každý pracovní den

Po telefonu vždy sdělte, že řešíte Skautskou energii.

Je něco špatně?

A zákaznická linka vám neumí pomoci? Ozvěte se přímo nám:

Nenalezli jste zde odpověď na svou otázku? Předtím, než nás kontaktujete, podívejte se ještě na stránku FAQ - často kladené dotazy. Děkujeme. 

Doporučte nás

Jste se Skautskou energií spokojeni? Povězte o ní ostatním.

Pomozte i svým známým zvolit si nejvýhodnější ceny energií a přejít k nám. Čím více nás bude, tím lepší podmínky na každé další období dokážeme vyjednat.

Nejlepším doporučením je sdílení vlastní zkušenosti. Vyberte si cestu, která je vám nejbližší.

Sdílet e-mailem

Komu chcete Skautskou energii doporučit?
Prosím napište osobní doporučení.