Pro klienty

Cokoli potřebujete vyřídit, zvládneme spolu rychle a s úsměvem

Nepřehlédněte

Skautská energie dočasně pozastavuje příjem odběrných míst

Skautská energie dočasně pozastavuje příjem odběrných míst

Vzhledem k aktuální mimořádné situaci na trhu s energiemi jsme se rozhodli od 11. 9. 2021 dočasně zastavit příliv nových odběrných míst.

5 nejčastějších otázek našich zákazníků

5 nejčastějších otázek našich zákazníků

Sepsali jsme pro vás  odpovědi na nejčastější otázky, se kterými se zákazníci obracejí na naše zákaznické centrum. 

Jak se připravit na změnu dodavatele

Jak se připravit na změnu dodavatele

K 1. 1. 2021 se dodavatelem všech zákazníků Skautské energie nově stává společnost Kolibřík energie. Bude dodávat elektřinu i plyn. V souvislosti s hromadnou změnou je potřeba udělat několik opatření na straně jednotlivých zákazníků. 

Často vás zajímá

Změna dodavatele na Kolibřík energie – co je třeba nyní udělat? Jak proběhne změna dodavatele?

Změnu dodavatele všem zákazníkům zajistíme automaticky. Od června začneme zákazníkům postupně vystavovat a zasílat smlouvy s Kolibřík energie účinné od 1. 1. 2021. Na konci roku 2020 bude možné provést a nahlásit samoodečet pro závěrečné vyúčtování (případně proběhne odhadem). Návod k samoodečtu zašleme všem začátkem prosince. Nejpozději v lednu 2021 obdržíte předpis záloh novému dodavateli. SIPO bude navedeno automaticky, trvalé příkazy je třeba pak přenastavit.

Jsem součástí Skautské energie a chci přidat další odběrné místo/komoditu

Postup bude podobný jako při prvotním přihlášení. Pošlete si pozvánku a vyplníte formulář přihlášky. Do poznámek přihlášky pak napište, že přidáváte další odběrné místo/komoditu a vše podstatné. Pokud jste neměnili adresu trvalého bydliště nebo jméno, pak není třeba znovu posílat fyzicky plnou moc.

V jakém stavu je má přihláška? Kdy budu připojen?

Pokud jste úspěšně odeslali přihlášku a plnou moc, společnost Občanům má do 10 dní zajistit kontrolu vašich dokumentů a zahájit váš převod k novému dodavateli (případně ho naplánovat, pokud je možné vaše odběrné místo díky aktuálním závazkům převést až později). Zprostředkovatel vás kontaktuje, pokud mu budou nějaké podklady chybět. Má-li vše potřebné, max. do měsíce byste měli být informováni o tom, že došlo k akceptaci výpovědi u vašeho současného dodavatele a k stanovení termínu připojení k dodavateli Skautské energie. Pokud si nejste jisti, že vše probíhá v pořádku, kontaktujte s dotazem callcentrum Občanům: skautska.energie@setrimeobcanum.cz nebo tel.: 530 519 019.

Potřebuji změnit výši záloh

Budete-li chtít změnit výši záloh, pak je možné přímo kontaktovat dodavatele (Kolibřík Energie) s žádostí. Je možné, že budou chtít doložit podklad, na základě kterého bude zřejmé, že zálohy mohou být nižší. O tom, že jste zálohy snížili, pak prosím informujte Občanům s.r.o. (TGI) na skautska.energie@setrimeobcanum.cz. Změnu vám na základě žádosti samozřejmě zařídí i společnost Občanům (žádejte e-mailem nebo skrze zákaznický portál Bohouš).

Chci změnit kontaktní údaje (mail, telefon, korespondenční adresu, číslo účtu)

V těchto případech kontaktujte skautska.energie@setrimeobcanum.cz s žádostí o změnu.

Klientská linka

skautska.energie@setrimeobcanum.cz
+420 530 519 019
8.00 - 16.30 každý pracovní den

Po telefonu vždy sdělte, že řešíte Skautskou energii.

Je něco špatně?

A zákaznická linka vám neumí pomoci? Ozvěte se přímo nám:

Nenalezli jste zde odpověď na svou otázku? Předtím, než nás kontaktujete, podívejte se ještě na stránku FAQ - často kladené dotazy. Děkujeme. 

Doporučte nás

Jste se Skautskou energií spokojeni? Povězte o ní ostatním.

Pomozte i svým známým zvolit si nejvýhodnější ceny energií a přejít k nám. Čím více nás bude, tím lepší podmínky na každé další období dokážeme vyjednat.

Nejlepším doporučením je sdílení vlastní zkušenosti. Vyberte si cestu, která je vám nejbližší.

Sdílet e-mailem

Komu chcete Skautskou energii doporučit?
Prosím napište osobní doporučení.