Připojení k Yello proběhlo u řady zákazníků později, ale problém by to být neměl

Vzhledem k enormímu zájmu o změnu dodavatele a k pochybením na straně Yello došlo u řady našich zákazníků k stavu, kdy v první polovině ledna nebyl ještě dodavatel zapsán u distributora. To vyvolávalo reakce distributorů, kteří upozorňovali zákazníky o povinnosti narovnat bezsmluvní vztah.

TGI spolu s dodavatelem problémy řešili a na všech místech by již mělo být vše v pořádku. Platí smlouvy a i když se nahlášení na distribuci stalo až později, fakticky je vaším dodavatelem elektřiny Yello od prvního dne následujícím po skončení dodávek Centropolem, tedy nejčastěji od 1.1.2019 (řešeno tzv. přetržkou na základě energetického zákona).

Pokud se přeci jen na někoho obrátí distributor s informací o tom, že vaše odběrné místo není v pořádku připojeno k novému dodavateli, je třeba tuto informaci neprodleně předat na Yello nebo TGI, aby došlo k prověření a případné nápravě a nehrozila demontáž elektroměru.

Projekt Skautská energie je nastaven tak, že jednou za čas mění dodavatele, aby zajistil svým zákazníkům nejlepší možné podmínky. Ukazuje se, že změny nejdou vždy tak hladce, jak bychom si představovali. Komplikace nás mrzí a omlouváme se za ně. Zkusíme do budoucna nastavit více mechanismů, které by případným problémům při přechodech zamezily. Prodloužení soutěženého období na 2 roky je také v tomto směru pozitivní, protože další přechod nás čeká nejdříve za 2 roky. Ale samozřejmě bude naší prioritou dodavatele zachovat, pakliže nabídne přijatelné podmínky.

Hezký den

Tomáš Slavík