Skautská energie odmítá tvrzení jednatele dodavatele Kolibřík Energie

Dnes se v Lidových novinách objevila vyjádření majitele skupiny Armex a její dceřiné společnosti Kolibřík Energie pana Hynka Sagana, která považujeme za nepravdivá.

V rozhovoru s podtitulkem “Dodavatel energií Armex Energy chce nalákat nové zákazníky. Na společnost přitom míří stížnosti kvůli krachu dceřiné firmy Kolibřík Energie i nedodržení fixací cen” mimo jiné uvádí: “Chtěl jsem Skautskou energii u nás za každou cenu udržet, zabránit tomu, aby spotřebitelé spadli do DPI, kde jsou ceny ještě mnohonásobně vyšší, než jsme nabízeli v Armexu. Ale nepovedlo se,“ tvrdí mj. Sagan.

Jak budeme reagovat?

Naší snahou je do konce listopadu dosáhnout s dodavatelem mimosoudní dohody, která by alespoň částečně kompenzovala škody zákazníkům způsobené nedodržením smluv ze strany dodavatele Kolibřík Energie. Zda se to podaří, nevíme. Pokládáme to ale nadále za pro zákazníky potenciálně lepší řešení s alespoň nějakým jistým výsledkem. V případě neúspěchu jednání připravujeme pro zákazníky nabídku jiného řešení, které by poskytlo ochranu jejich poškozených práv pravděpodobně soudní cestou. Jednotliví zákazníci samozřejmě mají plné právo postupovat samostatně, tedy například i žalovat individuálně, a to i v případě, že my dosáhneme s dodavatelem dohody. Ta bude závazná jen pro ty zákazníky, kteří se k ní rozhodou připojit.

Na vyjádření majitele Armexu, které považujeme za v podstatných částech nepravdivé, budeme veřejně reagovat v nejbližších dnech.

AKTUALIZACE: Dodavatel si vyžádal na jednání o mimosoudmím vyrovnání čas ještě do 10.12.

Mohlo by vás ještě zajímat

Skončila registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Jaký bude další postup?

Skončila registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Jaký bude další postup?

Registrace poškozených zákazníků ke společnému postupu usilujícímu o náhradu škody skončila. Jaký je další postup pro řádně přihlášené?

Stát zastropuje ceny energií. Co to znamená a jak se na rok 2023 připravit? 

Stát zastropuje ceny energií. Co to znamená a jak se na rok 2023 připravit? 

Jaké budeme platit ceny za energie v roce 2023? Jak se mě týká zastropování cen a jakou pomoc od vlády mohu čekat? Mám řešit smlouvu na rok 2023?

20. září končí možnost registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Získané prostředky budou rozděleny pouze mezi přihlášené.

20. září končí možnost registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Získané prostředky budou rozděleny pouze mezi přihlášené.

Registrace poškozených zákazníků k náhradě škody je otevřena již jen do 20.9.2022. Nutnou podmínkou pro zařazení mezi řádně přihlášené je dodání podepsané smlouvy o postoupení pohledávky nejpozději do 30. 9.2022