Dodavatel Kolibřík Energie končí

Milí zákazníci a příznivci Skautské energie, 

Jistě jste zaznamenali dramatickou situaci na trhu s energiemi. Cena zemního plynu a elektřiny vzrostla od loňského října zhruba pětinásobně. Globální energetická krize je zcela mimo kontrolu jak dodavatelů, tak odběratelů. 

Náš dosavadní dodavatel Kolibřík Energie se bohužel rozhodl přistoupit k ukončení dodávek plynu a elektřiny všem svým zákazníkům. 

V tuto chvíli vyhodnocujeme další právní kroky vůči dodavateli Kolibřík Energie.

Na základě jednání s dalšími dodavateli energií v ČR jsme 27. 10. představili zákanzíkům nabídku řešení do konce roku 2022

Co čeká v následujících dnech zákazníky Skautské energie: 

  • Co nejdříve si vyberte cestu k opuštění DPI - nabízíme 3 varianty u různých dodavatelů
  • Dosavadní dodavatel Kolibřík Energie ukončil dodávky všem odběratelům Skautské energie k 18. říjnu 2021. Informoval o tom zákazníky e-mailem. 
  • V následujícím měsíci pošle Kolibřík Energie všem zákazníkům závěrečné vyúčtování. 
  • Počínaje 19. říjnem přešli všichni zákazníci Skautské energie na tzv. dodavatele poslední instance. Ti je v těchto dnech sami průběžně kontaktují ohledně nastavení záloh, cenových podmínek atd. Není tedy třeba podnikat žádné kroky. 

Co čeká zákazníky, kteří již mají smlouvu, ale čekají v nejbližších dnech na připojení

  • Nyní může každý využít nově představené nabídky 
  • !!! Nemusí vždy automaticky přejít pod dodavatele poslední instance, více se dočetete v otázce připojení jsem měl plánované až po 18.10. !!!
  • Společnost Občanům s.r.o. jim zaslala nabídku přes SMS od společnosti Armex (tato nabídka nicméně již není součástí projektu Skautská energie), kterou mohou přijmout, nebo mohou přijmout také jakoukoliv jinou nabídku na trhu.

Co čeká žadatele, kteří pouze vyplnili plnou moc nebo formulář na webu

  • Nyní může každý využít nově představené nabídky 
  • Nemají dosud uzavřenou smlouvu s Kolibřík Energie.
  • Spadají stále pod svého dodavatele. 
  • Je třeba si s ním domluvit pokračování dodávek nebo domluvit dodávky od jiného dodavatele. 

Co čeká zájemce, kteří teprve plánují připojení do Skautské energie 

  • Nyní může každý využít nově představené nabídky 

Jsme s vámi a odpovíme na vaše dotazy

  • Expresně jsme pro vás zřídili call centrum, provozní hodiny níže na webu
  • Všechny potřebné informace najdete v sekci “FAQ - často kladené dotazy”.
  • Pokud máte specifický dotaz, můžete nás kontaktovat

Děkujeme za přízeň a za pochopení. 
Tomáš Slavík, ředitel Skautské energie 

Mohlo by vás ještě zajímat

Skautská energie připravuje řešení pro zákazníky na období od roku 2023

Skautská energie připravuje řešení pro zákazníky na období od roku 2023

V tuto chvíli probíhá výběrové řízení - oslovili jsme vybrané dodavatele a diskutujeme s nimi řešení, která přicházejí v úvahu. Zvažovaným řešením je i setrvání u stávajících dodavatelů s prodloužením smluv. Cílem je zajistit pro všechny naše zákazníky nabídku řešení dodávek elektřiny i plynu pro následující roky. Bude na každém, zda se rozhodne nabídku využít.

Přistupujeme k hromadnému vymáhání pohledávky u Kolibřík Energie

Přistupujeme k hromadnému vymáhání pohledávky u Kolibřík Energie

Zajistili jsme řešení společného postupu vymáhání škod po dodavateli Kolibřík Energie, který zastavením dodávek porušil smlouvy se zákazníky. Nyní se můžete každý bývalý zákazník Kolibřík Energie připojit k hromadnému vymáhání pohledávky.

Kolibřík Energie / ARMEX popisuje zákazníkům svoji verzi příběhu. Ta ale není pravdivá

Kolibřík Energie / ARMEX popisuje zákazníkům svoji verzi příběhu. Ta ale není pravdivá

V týdnu od 10. ledna rozeslala Kolibřík Energie, dřívější dodavatel Skautské energie a dceřiná společnost ARMEX ENERGY a.s. opět svoji verzi příběhu, jak došlo k ukončení dodávek zákazníků Skautské energie. Příběh, jak jej Kolibřík Energie popisuje, zamlčuje různé skutečnosti a obsahuje nepravdy.