Dodavatel Kolibřík Energie končí

Milí zákazníci a příznivci Skautské energie, 

Jistě jste zaznamenali dramatickou situaci na trhu s energiemi. Cena zemního plynu a elektřiny vzrostla od loňského října zhruba pětinásobně. Globální energetická krize je zcela mimo kontrolu jak dodavatelů, tak odběratelů. 

Náš dosavadní dodavatel Kolibřík Energie se bohužel rozhodl přistoupit k ukončení dodávek plynu a elektřiny všem svým zákazníkům. 

V tuto chvíli vyhodnocujeme další právní kroky vůči dodavateli Kolibřík Energie.

Na základě jednání s dalšími dodavateli energií v ČR jsme 27. 10. představili zákanzíkům nabídku řešení do konce roku 2022

Co čeká v následujících dnech zákazníky Skautské energie: 

  • Co nejdříve si vyberte cestu k opuštění DPI - nabízíme 3 varianty u různých dodavatelů
  • Dosavadní dodavatel Kolibřík Energie ukončil dodávky všem odběratelům Skautské energie k 18. říjnu 2021. Informoval o tom zákazníky e-mailem. 
  • V následujícím měsíci pošle Kolibřík Energie všem zákazníkům závěrečné vyúčtování. 
  • Počínaje 19. říjnem přešli všichni zákazníci Skautské energie na tzv. dodavatele poslední instance. Ti je v těchto dnech sami průběžně kontaktují ohledně nastavení záloh, cenových podmínek atd. Není tedy třeba podnikat žádné kroky. 

Co čeká zákazníky, kteří již mají smlouvu, ale čekají v nejbližších dnech na připojení

  • Nyní může každý využít nově představené nabídky 
  • !!! Nemusí vždy automaticky přejít pod dodavatele poslední instance, více se dočetete v otázce připojení jsem měl plánované až po 18.10. !!!
  • Společnost Občanům s.r.o. jim zaslala nabídku přes SMS od společnosti Armex (tato nabídka nicméně již není součástí projektu Skautská energie), kterou mohou přijmout, nebo mohou přijmout také jakoukoliv jinou nabídku na trhu.

Co čeká žadatele, kteří pouze vyplnili plnou moc nebo formulář na webu

  • Nyní může každý využít nově představené nabídky 
  • Nemají dosud uzavřenou smlouvu s Kolibřík Energie.
  • Spadají stále pod svého dodavatele. 
  • Je třeba si s ním domluvit pokračování dodávek nebo domluvit dodávky od jiného dodavatele. 

Co čeká zájemce, kteří teprve plánují připojení do Skautské energie 

  • Nyní může každý využít nově představené nabídky 

Jsme s vámi a odpovíme na vaše dotazy

  • Expresně jsme pro vás zřídili call centrum, provozní hodiny níže na webu
  • Všechny potřebné informace najdete v sekci “FAQ - často kladené dotazy”.
  • Pokud máte specifický dotaz, můžete nás kontaktovat

Děkujeme za přízeň a za pochopení. 
Tomáš Slavík, ředitel Skautské energie 

Mohlo by vás ještě zajímat

Skončila registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Jaký bude další postup?

Skončila registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Jaký bude další postup?

Registrace poškozených zákazníků ke společnému postupu usilujícímu o náhradu škody skončila. Jaký je další postup pro řádně přihlášené?

Stát zastropuje ceny energií. Co to znamená a jak se na rok 2023 připravit? 

Stát zastropuje ceny energií. Co to znamená a jak se na rok 2023 připravit? 

Jaké budeme platit ceny za energie v roce 2023? Jak se mě týká zastropování cen a jakou pomoc od vlády mohu čekat? Mám řešit smlouvu na rok 2023?

20. září končí možnost registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Získané prostředky budou rozděleny pouze mezi přihlášené.

20. září končí možnost registrace poškozených zákazníků k náhradě škody. Získané prostředky budou rozděleny pouze mezi přihlášené.

Registrace poškozených zákazníků k náhradě škody je otevřena již jen do 20.9.2022. Nutnou podmínkou pro zařazení mezi řádně přihlášené je dodání podepsané smlouvy o postoupení pohledávky nejpozději do 30. 9.2022