5 nejčastějších otázek zákazníků

Chystáte se přejít ke Skautské energii nebo byste ji rádi po vlastní zkušenosti doporučili přátelům?

Sepsali jsme pro vás  odpovědi na nejčastější otázky, se kterými se zákazníci obracejí na naše zákaznické centrum

Pokud zde nenajdete odpověď na otázku, kterou si sami kladete, ještě dnes nám zavolejte. Telefon pravděpodobně zvedne naše Pavlína a na vše vám ráda odpoví. Nebo vám zavolá zpátky.

5 nejčastějších otázek zákazníků o Skautské energii

Opravdu je Skautská energie pro všechny? Nejen pro skauty?

Ano, je tomu tak. Skautská energie sice začala před několika lety jako projekt skautů, kteří chtěli ušetřit náklady za energii do svých středisek a kluboven, ale od té doby se rozšířila. Nejprve na všechny členy Junáka - českého skauta a pak i na širokou veřejnost.

Nyní se může do sítě odběratelů přidat kdokoliv. Domácnost, firma, spolek, obec… To podstatné nám zůstalo - záměr zajistit vám i sobě co nejvýhodnější energii.

Přihlásit se k nám můžete i v průběhu smluvního období i stávajícího dodavatele. My datum přestupu pohlídáme za vás.

Vím, že mi brzy končí u mého operátora smlouva a budu platit víc. Opravdu jste tak výhodní, jak ukazují srovnávače?

Opravdu ano. Mnoho dodavatelů totiž používá chytrý trik. Chytnou vás na jednu výhodnou položku ceníku, ale v součtu za všechny služby a celý tarif u nich zaplatíte zbytečně moc.
U Skautské energie nejsou žádné skryté poplatky a skutečně patříme k dlouhodobě nejlevnějším na trhu.

A víte proč? Protože nám zůstal původní záměr - zajistit levnou energii skautským střediskům a stejně výhodné podmínky nabídnout i vám.

Nárazově se sice může stát, že ve srovnávači najdete nižší cenu, když však pečlivě zvážíte, co přesně se za ní skrývá a na jak dlouho vám ji dodavatel garantuje, vyjde vám Skautská energie dlouhodobě mezi nejvýhodnějšími.

Teď po koronaviru energie zdražují. Chystáte se k tomu také?

Ne nechystáme. U Skautské energie máte cenu vždy pevně garantovanou do konce našeho dvouletého cyklu, což je období, na které ji pokaždé znovu vysoutěžíme u dodavatelů. My jim nabízíme pevnou základnu odběratelů (nyní je nás už 30 000!) a oni nám za to jsou schopni dát výhodnou cenu. Win-win. 
Proto za vámi ani teď v době covidové nepřijdeme s dopisem o “nutném zdražení.”

Současné smluvní období u nás potrvá do 31. 12. 2022.  Pro roky 2023 a 2024 budeme nejvhodnějšího dodavatele soutěžit v polovině roku 2022 a včas se dozvíte o nové nabídce. Pokud by vám nevyhovovala, budete mít dostatek času přejít jinam. Automaticky pro vás pak zajistíme změnu dodavatele k nejvýhodnějšímu na trhu.

Můžete nám dát slevu pro nové zákazníky?

Tak to bohužel nemůžeme. Ceny jsou u nás pevné a jsou tak výhodné, že z nich už nemůžeme slevovat. Pokud vám konkrétní dodavatel nabízí slevu pro nového zákazníka, doporučujeme dobře zvážit, proč to dělá a co se stane, až nebudete “noví”.

Jak k vám mohu přejít?

Jednoduše prostřednictvím online formuláře. Přihlášku vyplníte elektronicky, podepíšete myší rovnou v počítači a přiložíte k ní potřebné dokumenty (hlavně současnou smlouvu a vyúčtování).
Vše ostatní zařídíme za vás.

Chcete s námi každý měsíc ušetřit?

Mohlo by vás ještě zajímat

Skautská energie dočasně pozastavuje příjem odběrných míst

Skautská energie dočasně pozastavuje příjem odběrných míst

Vzhledem k aktuální mimořádné situaci na trhu s energiemi jsme se rozhodli od 11. 9. 2021 dočasně zastavit příliv nových odběrných míst.

Jak se připravit na změnu dodavatele

Jak se připravit na změnu dodavatele

K 1. 1. 2021 se dodavatelem všech zákazníků Skautské energie nově stává společnost Kolibřík energie. Bude dodávat elektřinu i plyn. V souvislosti s hromadnou změnou je potřeba udělat několik opatření na straně jednotlivých zákazníků. 

Jak doma ušetřit na energiích?

Jak doma ušetřit na energiích?

Projděte si našich 5 tipů na energeticky úspornější domácnost a inspirujte se k chytrým úsporám, díky kterým můžete doma začít šetřit teď hned.