Klientský portál Bohouš je součástí projektu Skautská energie. 

Víte, jaká je spotřeba

Z vlastních odečtů elektřiny nebo plynu vám Bohouš spočítá Vaši reálnou spotřebu a přesně odhadne přeplatek či nedoplatek oproti zaplaceným zálohám. Zjistili jste, že platíte zálohy příliš vysoké nebo naopak příliš nízké? Není problém - v Bohoušovi kliknete na tlačítko změnit zálohy a změna se již procesuje. 

Elektronický šanon dokumentů

Do osobního šanonu si můžete uložit libovolné dokumenty s připomínkou, abyste nezapomněli na nic důležitého. Společnost Občanům sem bude průběžně ukládat smlouvy a další dokumenty ke všem aktivním službám, které ve Skautské energii využíváte. Hledáte Vaši aktuální smlouvu s dodavatelem elektřiny nebo plynu? Není problém - v Bohoušovi ji máte snadno po ruce. 

Kontaktní místo

Požádat o změnu výše záloh, změnu kontaktních údajů, změnu distribuční sazby nebo třeba požádat o mimořádné vyúčtování můžete nově i zde skrze tlačítko a přednastavenou zprávu. Brzy přibude i možnost komunikovat zde živě s podporou call centra společnosti Občanům. 

Jste-li zákazníkem Skautské energie, přístup do portálu získáte snadno zadáním vašeho telefonního čísla na https://muj.bohous.cz/auth/login. Pohodlný přístup si zajistíte i následným stažením a používáním mobilní aplikace Bohouš

Pracujeme na dalším rozvoji služeb, které Bohouš zákazníkům nabízí. Časem předpokládáme přímé napojení na dodavatele energií - tedy na Kolibřík Energie tak, abyste zde mohli vidět i vaše vyúčtování, předpis záloh apod.